Onsdag!

Nu har halva veckan gått iaf så jag är massa glad :D

Dagen började skapligt bra iaf med en sovmorgon som verkligen behövdes kan jag lova, sen matte i en timme, efter det hade vi samhäll vilket innebar att vi hade debatten igen men denna gången så gick jag faktiskt aldrig fram och argumenterade.. FYYYY på mejj men orkade inte säger vi lr nåe!

Nu har vi håltimme i typ 2 h och 10 min så ska väl försöka driva bort tiden tills engelskan börjar.
Sedan ska jag någon gång idag gå till ulf och klaga på han lite, ( alltså inte pappa utan vår internatföreståndare )

Kvällen består av plugg eftersom jag har matteprov i mrn som ändå kommer gå åt skogen men man kan jju alltid försöka lära sig nått mer. Lr vi får väl se om jag pluggar nått för har ju inte gjort det förut när jag sagt att jag ska göra det. Orkar inte längre med NV det äter upp mig innifrån men man får försöka stå ut. Är ju faktiskt inte så himla länge kvar till lovet. är ju bara 5 veckor kvar nu plus att vi har en måndag ledig innan dess oxå :D

Ska försöka gå ut lite idag och ta lite kort oxå kanske, skulle inte sitta helt fel men vet inte om jag har tiden för det för är bonusmatte i kväll oxå så ska väl försöka gå på den oxå men vi får väl se hur jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback