Sent inlägg..

Dagens inlägg kmr lite sent men det är dock för att det inte är så intressant och jag har inte orkat helt enkelt!

Provet som gjordes idag gick käpp rätt åt helvete kan jag ju säga, efter provet gick hon igenom några frågor och ingen utav dom hon gick igenom hade jag svarat rätt på.. JIPPIIIE, lr oxå inte!!!
Han med 14.35 bussen från skolan iaf så kom till filipstad vid halv fem ungefär och då drog vi iväg och simmade några längder :)!
Hem och inte göra ett skiit typ, bra gött :D

Nyligen gick ett par mongosar hem igen, dem kom hit för att försöka få med mejj ut men dem lyckades bara få ut mejj på gården, jag höll på att FRYSA ihjäl kan jag lova. Har inte blivit varm än ens! illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback