SNÖKAOS!!

Blir ju bara deprimerad av all denna snö kan inte fatta att fölk kan vara så himla glada över det. Det ända som är roligt med snön är att man kan åka pulka annars kan det kvitta tkr jag!  :)

Anledningar till att snö inte är roligt!

* Man blir bara blööt!
* Om man är jag så drar man sig med jämna mellanrum ;)
* Det är nå grymt kallt ute!
* Man trampar alltid igenom snön på något ställe så switch så ligger man där

Haha nu tänker ni säkert fan va tråkig och pluttig hon verkar då och ja jag kan ju säga att detta inte är min bästa dag, enda sen jag stuckit mig i fingret så har jag blivit helt slut. Det va ju inte lite blod dom tog från mig hlr för det funkade ju inte annars...åååh typiskt oxå! :P

nejj nu ska jag inte beklaga mig mer utan ni som älskar snön ut och lek med er ;)

Tänkte ladda upp en bild på snön här borta men tyvärr så ville det inte riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback