Stipendium! :D

Fick precis ett sms från pappa där han berättade att jag va 3500 kr rikare. Så alltså har jag även i år fått stipendium från per eriksson stiftelsen. Man får totalt 7000 kr därifrån bara det att dom delar upp det så att man får halva nu och halva till våren. Skapligt glad jag blev kan jag ju tala om. Det sitter göör bra till min kassa för bil sen :D
Har vart skit nervös och trott att jag inte skulle få det eftersom att alla andra redan hade fått det menmen nu sitter det på kontot iaf :D







nejj nu ska jag nog ta och plugga lite har ganska mkt att göra men orkar inte bry mig det slutar alltid att jag hämnar här vid datorn igen men en sak ska jag definitivt ta tag i iaf, wiie duktiga mejj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback