Tisdag!

Min dag började verkligen inte bra!!
Vaknade med skit ont i magen och det har bara fortsatt hela dagen, så har knapprat alvedon idag för att orka med skolan :(

Sen så är dagen förstörd för att miin spotify inte vill fungera, vilket betyder att jag måste vänta tills helgen innan jag kan fixa det... ÅÅH på allt ibland nu måste jag ju klara mejj utan musiiik bra länge jöe!

Sen gräddet på moset så stängde dem av vattnet imorse för att laga en vattenläcka som typ vart klar för en halvtimme sedan. Så snacka om att vi inte haft nå vatten på hela dagen vilket betyder att vi inte kunnat gått på toa så man har fått gått pissnödig en hel dag.. ojojoj vad rooligt..

Känner att detta är en riktig gnälldag,så ni snälla människor kan ju försöka göra mejj glad igen så får ni KANSKE en puss på kinden som tack nästa gång vi ses :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback