Fy på mejj!

Jag trodde jag var tillbaka men tydligen inte. Är lite svårt bara för jag glömmer totalt bort att jag har en blogg som gärna vill bli uppdaterad ibland.
Denna vecka är sista veckan innan lovet och under lovet har jag lite att göra.
* Ska besikta bilen
* Ska till hudläkarn
* Sova hos Sara och följa med henne till Örebro
* Umgås med Belinda är ett måste!!!
* Äta påskbord med älsk och min familj på brormins jobb
* Städa mitt rum + till chinchillorna
* Hoppas på att min valp föds det är ju beräknat till v.16 så :D

Ajaa nog om det i tisdags hade vi redovisning inför massor av folk och jag klarade faktiskt av att ställa mig där och säga mitt. Trodde aldrig att jag skulle våga men med klasskamraternas stöd tog jag mig upp dit och fixade det med darrandes ben. Fick t.o.m beröm av endel i klassen på att jag gjorde det skit bra. De sa att jag verkade jättelugn och vibrerade inte på rösten när jag talade medans jag i själva verket var helt uppstressad som bara den.

Dagen har jag inte gjort så mkt mer än att räknat matte i skolan. Slutade ju tidigt så har redan packat ganska mkt, inte allt men nästan iaf. Så nu ska jag bara vänta på att michelana ska komma tillbaka så att vi kan börja städa vårat rum inför lovet. Blir även att städa omklädningsrummet och ute idag.

Denna vecka har jag vart duktig, jag skickade in min projektrapport igen så nu är allt inne som ska vara inne. Jag ligger inte efter i något vilket känns helt underbart kan jag lova!

I morgon väntar nationella i svenska den skriftliga delen och efter det slutar vi vilket känns otroligt skönt kan jag lova :D

nejj nu har jag bara babblat på så nu ska jag vara tyst och säga hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback