i´m back on track!

Har haft lite dålig uppdatering men det beror på olika saker. Har t.ex. inte haft tid för fem öre för har haft prov nästan var och varannan dag i dessa två veckor nu så förhoppningsvis så kommer suget att skriva tillbaka :)

Veckorna som vart har vart otroligt jobbiga och helgen var jobbig oxå med tanke på att jag inte han träffa min älskling alls nästan p.g.a högskoleprovet bl.a. Så nu kan jag lova att jag längtar till helgen så att man får umgås lite med honom :)

Nu känns det verkligen att våren är påväg för solen skiner nästan hela dagarna. Åh igår va jag hundvakt åt Saras vovve så vi va ute i skogen och gick i en timme åh det va OTROLIGT skönt kan jag lova. Längtar tills jag ska köpa en egen liten krabat, det dröjer ju inte allt för länge nu!! :D


                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback