Onsdag!

Denna dagen har vart skapligt soft, haft tre lektioner varav ett prov som faktiskt gick väldigt bra.
har även räknat ut att om det inte kommer till någe mer i skolan så har jag bara 13 uppgifter/prov kvar att göra innan man slutar :)..

Har även pratat med valpens ägare så v.19 blir det att åka iväg och kolla på min lilla prins :)
har bara ett litet problem för måste komma på ett namn som börjar på F ( ett fint namn som ska stå i stamtavlan ) Skulle kunna lägga in en bild på honom men tror jag väntar lite till, vill ju så klart göra er lite mer nyfikna på hur han ser ut egentligen. :)
Idaag blir han iaf en vecka så några veckor till är det allt innan jag får ha dig i mina armar :)!!

Denna vecka bjuder på:

Torsdag: Städning och pluggning till hästsjukvårdsprovet.
Fredag: Sara blir med hem till mig
Lördag: Fira valborg med sara och belinda och några till. Blir att grilla och spela kubb förhoppningsvis! Även lite gott att dricka :D
Söndag: Slappardag innan man drar till skolan igen!

Wihooo slipper att åka buss eftersom Sara har bilen med siig :D

Saknar min pöjk en massa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback