Dienstag!

Timmen är slagen nu slutar jag för dagen! :)

Nu äre bara tre skoldagar kvar tills jag får loov, jag kan lova att jag räknar ned med glädje..
Det sorgliga är dock att jag tror alla mina sovmornar kmr att försvinna efter lovet för då kmr vi ha matte E lektioner tre dagar i veckan ist för bara en-två.. Dåligt för oss men visst vi får då sluta mkt tidigare men jag har nog faktiskt hlr sovmorgon för man gör ju ändå inge vettigt här på eftermiddagen.
Nog om det, idag blire att göra labrapporten i kemi iaf för den ska in innan lovet men sen har jag då ingen aning så blir väl antagligen ut och gå och sedan kolla på criminal minds som vanligt om inte brudarna har kommit på någon rolig idé som vanligt :D

Nu ska jag lämna er för tillfället iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback