Efterlängtade fredag!

Nu är det fredag igen men sorgligt nog så har jag inte lov som vad alla andra har utan jag går en hel vecka till. Det positiva är väl då att jag har lov när alla andra börjar i skolan igen men hur kul kmr jag att ha det? Visst många har redan pratat med med mig som redan vill vara med mig på mitt lov så det är ju bra och sen får man ju träffa pojken en massa och det gillas ännu mera självklart :)

Nu är klockan kvart över åtta och mitt schema ser ut så här för dagen

8:30-9:30 - Sällskapsdjur
10:00-11:20 - Djursjukvård
12:10 - 14:40 - Kemi
14:15-15:30 - Ska jag skriva ett prov


Väldigt soft schema men med väldigt tråkiga lektioner kan jag lova, visst djursjukvården är ju lite intressant iaf! :)
Sedan bär det av hemmet men är väl inte hemma förnst vid sex lr nått.

Nejj nu måste jag snart dra men ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback