.

Natten har inte vart rolig överhuvudtaget med tanke på att jag verkligen inte kunde sova, låg och vred och vände mig. Fast var tydligen inte så ensam om det hlr för michan(min rumspolare) hade samma problem fick jag reda på :)
Nu har jag slutat för dagen elr ja inte officiellt för har lektion just nu men jag orkar inte göra uppgiften för tillfället utan den gör jag i mrn eftersom jag ändå är ledig typ hela dagen! ;)

Igår kväll satt jag även och tittade runt på studentklänning och skor. Åh nu tror jag att jag har hittat dem jag vill ha :D
Har letat som en galning för att inte leta efter allt i sista minuten så om jag köper dem jag hittade nu så är allt till studenten fixat ungefär och det skulle ju inte sitta helt fel precis. Så man slipper att oroa sig för vad man ska ha på sejj!!

Nejj nu ska jag titta runt lite mera innan det blir att baka semlor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback