Ny skolvecka..

Helgen har vart bra, fick dock inte träffa D så mkt mer än på kvällen men det gör inge huvudsaken att jag fick träffa honom överhuvudtaget! Men det förde ju även med sig vissa positiva saker oxå t.ex. att jag han träffa mormor och sedan han man göra en massa sysslor hemma så har faktiskt haft fullt upp ändå. Så blire när man bara kommer hem på helgerna, man ska försöka få allt att funka och så. Men som tur är så har jag snart loov så då blir man hemma i en vecka :)


Sen har jag även nu börjat prata med en kennel om en hundvalp och just nu är jag den första som är intresserad av en tik av just den färgen så nu är det bara att spara pengar och hoppas att mamman får en just sån som jag vill ha, Ägaren är oxå väldigt seriös i det hon gör och det gillar jag. Många frågar mig varför jag köper just från  en kennel för det är ju dyrare men jag svarar alltid att på det sättet har jag full koll på individen. Man vet uppväxten, släkten och så. Man vet att det dem håller på med är seriöst och inte bara för att tjäna pengar utan för att dem älskar det dem gör och på såvis kan man få en mycket mer friskt och trevligt djur. Men iaf mamman och pappan till denna kull är väldigt fina så nu är det bara att hoppas :)

Nejj nu börjar snart svenskan så lär dra. efter det drar jag med Erica in till ÖoB :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback