Onsdag!

Direkt efter skolan drog jag in till Biltema för pappsen hade beställning där men jag var tillbaka på skolan 40 min senare så det gick fruktansvärt snabbt vilket var skönt. Sedan har elen på elevhemmet inte funkat så har legat under täcket+filten och ändå frusit. Inte det roligaste precis men det är sånt som händer ibland.
Var även på nv-matten idag för att plugga lite till omprovet på fredag men hade verkligen ingen fokus överhuvudtaget så satt mest och tittade runt lite i boken.

Har även tittat på psalm 21 idag och jag tyckte faktiskt att den va riktigt bra, man tror den ska va dålig för man antar att det bara handlar om kristendom och sånt men där har man fel. Filmen har en historia som man förstår mer och mer ju längre filmen skrider fram. Verkligen värd att ses enligt mig då!

Igår kollade jag på meangirls 2 oxå, många har tyckt att jag ska se den så nu har jag vart så duktig och gjort men jag kan säga att jag inte tyckte att den var så märkvärdig alls... Så ingen film som jag rekommenderar iaf!!

Haha tkr lite synd om sara för tillfället för hon sitter här vid mitt skrivbord och pluggar matte medans jag har kollat film, suttit vid datan och spelat musik. Fast det är ju valfritt att sitta här så, men maassa mys med hennes vovve har jag iaf för hon ligger här bredvid mig i sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback