Onsdag!

Nu är det bara två skoldagar kvar vilket är bra gött!

Idag slutade jag som vanligt tidigt och efter lunchen åkte jag in till stan för jag skulle köpa ett nytt månadskort men när ja kom till stan så såg jag att dem hade bok rea på åhlens så det blev ju självklart att gå ned och titta och självklart blev det lite köpt. Men hamnade under 400:- iaf vilket är väldigt bra för sånna böcker.

Dagens bok köp:

* Hundskolan
* Allt du behöver veta om hundar
* Pojken som överlevde förintelsen
* Hypnotisören

Alla böcker jag köpte var det halva priset på så det är ju klart att man passar på för endel av dessa böcker är egentligen skapligt dyra.

Så idag har det sorgligt nog spenderats pengar menmen får ju snart mitt stipendium så är ju inte så farligt :)!

Nu när jag kom hem från stan har jag skrivit klart min diskussion på labrapporten, läst samhällsläxan så nu blir att läsa i svenska boken så jag har fått en massa gjort idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback