Onsdag!

Efter jag slutat skolan vid tolv drog jag in till bergvik för behövde in på Arken zoo och sen gick jag även in på biltema åt pappsen. När jag är klar därborta går jag in till själva köpcentrumet så det blir att handla lite där oxå.
Det blev två par skor, ett par örhängen och ett halsband. En väldigt dyr dag kan man väl säga men ibland behövs sånna dar med :)

Sedan har vår lärare vart så snäll så istället för att ha provet nästa vecka i ekonomin så ska vi ha det i morgon. Man ba jippie för jag vill ju verkligen plugga hela natten oxå. Menmen så fort jag kollat runt lite här så blire att plugga direkt för det här måste jag verkligen få bra på!

Iaf så har halva veckan gått så nu är det bara två dar till innan jag får träffa min älskling igen och jag längtar kan jag lova! :) I MISS YOU, while i´m here<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback