Seg dag!

Vädret är fint men jag har inte haft någon lektion sen elva i morse för har haft svenska och då läser vi bok påå egen hand så vi behöver aldrig gå dit så jag läste väl en 100 sidor iaf så något gjorde jag allt :)
Nu dröjer det bara en halvtimme tills jag ska ha mentorsamtal oxå. För er som inte vet vad det är så är det ett samtal man har med sin ansvarige lärare en-två gånger/ termin. Då man pratar om hur allt går och allt sånt. Det brukar max ta tio minuter för mig så det känns ganska meningslöst men hon måste ju göra det så:)

Har även matte E idag så slutar sorgligt nog inte förnst vid 18.00 ikväll och sen vid sju så har vi elevhemsmöte. Så dagen idag är ganska fullsatt framåt kvällen iaf fast det handlar bara om tråkiga grejor så!

Konstigt nog så är jag nog den enda som tycker att måndagarna bara flyger förbi, fast det kan ju bero på att jag slutar så pass sent oxå.

nejj jag har verkligen inget vettigt att säga och fortsätter jag så kan det bli ett hur långt inlägg som helst som i princip inte handlar om någonting av värde alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback