Semloor!


Jag har inte ätit semlor på flera år eftersom jag inte tål sånna man köper och det är ju inte så ofta som man bakar dem själva hlr. Men idag är det första gången på bra länge och jädrans va gött det va. Jag hade helt glömt bort hur det smakade, det sorgliga var väl bara att man blev nästan trött på dem efter den första.
Det va lite töligt att baka med det glutenfria mjölet men det funkade allt, hade även Sara med och bakade med mig så vi hade bra sköjj kan jag lova :)



Sedan angående min studentklänning och skor så sa även mamma och annat fölk att det var bra snyggt, mamma erbjöd sig t.o.m att betala härta så snacka förvånad jag blev. Men som sagt mamma är bäst som alltid <3
Men idag har jag letat igen bra mkt efter skor och sånt och hittade ett till par skor som var snygga så nu är mitt problem att välja ut ett par utav dem. Men ska nog be brudarna att hjälpa mig lite för det kan nog behövas skulle jag kunna tro :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback