Solen skiner köp rullgardiner :D

Herrejösses vad fint väder det är. Visserligen är det inte de varmaste vindarna ute men det spelar ingenroll för man blir så glad bara solen skiner :)
Idag slutade jag tidigt som alla andra onsdagar så nu har jag faktiskt vart så duktig att jag gjort halva min etik inlämning klar, lr mer än halva har bara diskussion och analysen kvar så det är inte långt ifrån mål. Just nu ligger jag riktigt bra till i skolan, ligger faktiskt inte efter med någonting konstigt nog fast det känns nå grymt skönt!


I mörrn äre en lång dag men det kan få gå eftersom det är en NV-dag vilket betyder att vi som går nv ska göra en massa olika saker som har med naturvetenskapen att göra.  Vi ska ha föreläsningar och lite sådan oxå fast under aktiviteterna så kom jag i gruppen som ska baka tårta till nv-sittingen. Tårtan ska dock bara nv-inspererad men det blir nog inte så svårt ändå. På kvällen blir det nv-sitting vilket betyder mkt god mat och en allmänt rolig och trevlig kväll men lite aktiviteter som några elever från trean har ordnat med.

Saknar min pöjk mera än mest :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback