Tisdag!

Ja som sagt har vi fortfarande inget internet på vårt elevhem så för tillfället sitter jag på pig med Erica så jag har någonting att göra iaf. Har hunnit att göra etikuppgiften och djursjukvården. Så nu känner jag mig skapligt duktig och blir att fundera över vad tusan jag ska göra i möra eftersom jag slutar så tidigt då. Viserligen har jag tänkt att dra in till bergvik för måste köpa chinchilla sand och sånt så måste väl pallra mig iväg :)
Dagen idag har gått bra segt för har baara haft riktigt tråkiga lektioner men det är sånt man får överleva. Ikväll fick michelana mig att titta på veckans mord i gnarp med henne. Hon ville inte titta ensam så ja var snäll och lova åh hålla henne sällskap.
Nejj nu ska jag kanske läsa samhällen eller läsa boken?
Hmm det är ett svårt val, boken är ju mkt mer intressant att läsa men åh andra sidan har jag ekonomiprov på torsdag så samhällen sitter ju inte så fel till.

Heeej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback