Torsdag!

Idag fick vi tillbaka matteproven i E kursen och jag kan väl säga att det inte gick så värst bra menmeen bara att ta nya tag till nästa prov och hoppas att det går bra mkt bättre!
Just nu skriver jag lite snabbt för har ganska tråkigt, vi gör ingenting för vi sitter åh väntar på aatt middagen ska öppna vilket den gör om 20 min.
Efter det blire att lämna in etikuppgiften samt att läsa lite i boken "luftslottet som sprängdes". har ju ändå inget annat för mig så vrf inte. Skulle kunna kolla ikapp på onetreehill oxå så jag kan följa det på tvn sen men det får vi väl se om jag gör för internet här är så dåligt och ska man då kolla igen filmer så laggar det hela tiden.

Usch jag som trodde det skulle sluta snööa men icke då nu bara öser det ner jue. Vilket betyder att det är bra länge tills skiten försvinner och att jag hinner att dra mig bra många gånger innan den är helt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback