2/1-2011

Här kommer en tre dagars redovisning lr vad man kan säga :)

Nyår: Började med att jag drog ned till Belinda vid erik vi spelade nått spel om zombies och började fixa i ordning våra drinkar. Efter ett tag kom lite folk och sedan kom det lite med jämna mellanrum. Det blev kortspel och mycket prat. Sedan vid tolvslaget blev det att gå ut för då skulle en skjuta raketer åh sen vare bara att gå in igen. Sedan runt ett/halv två drog jag iväg hem till min älskling där jag spenderade natten, en riktigt lyckad dag alltså :D


Samma skräcködla som alltid var man även på nyår :D

Igår: Vaknade upp hos älski och spenderade hela dagen med honom, massa myys på de vaah!!  kom sedan hem runt 00.00  och då blidde det sängen direkt <3

Söndag: Vaknade vid elva alltså bra sent, insåg då att katten vart så duktig och hävt ner in blomma så hela blomkrukan var trasig och låg på hela golvet men man kan ju inte klandra en sån söt sak som bara tittar helt oskyldigt på en! :) Just nu ligger jag i soffan med hunden och gluttar lite på tv

Det nya året kunde inte börja bättre än vad det gjorde! :D


Ni får hare så bra och ha ett fortsatt trevligt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback