4/1-2011

Natten var inge vidare vaknade vid tre och var tvungen att gå upp och ta en halstablett som domnade bort halsen för jag hade så ont att jag inte ens kunde svälja. Gick och la mig igen men vaknade titt som tätt så vid halv elva pallrade jag mig upp ur sängen. Käkade frulle och sedan drog jag iväg ut på en promenad med hunden. Då blev det självklart ett stop hos mormor där vi pratade om allt mellan himmel och jjord som vanligt <3

Jaa dagen har bjutt på lite mer med men orkar inte skriva exakt allt :)

Just nu ligger jag iaf i sängen och degar, tittade på en film men i mitten av den hakade den upp sig så nu går den inte ens att spela så ja, pappa ska bju ppå glass nu så lär dra. Det är bra gött när man har ont i halsen för det kyler så gött :D


Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback