Fiint väder!

Åh vad trött jag blir, satt och skrev ett inlägg nyss men sen bara försvan allt. Orkar tyvär inte sitta åh skriva om allt men skriver iaf att jag vaknade imorse med ett leende på läpparna och det fortsatte hela dagen även fast jag hade tre timmars matte. Solen har vart framme och värmt oss under hela dagen vilket har vart skönt. Idag blev jag även lite hundvakt åt Ericas vovve så på lunchen var jag ut med henne :)


( Dessa bilder är tagna förra året då dessa söta killingar fanns i m-skogen)
Ville bara lägga upp dessa bilder för dem är ju bara för söta och goa ska ni veta!

Men men snart är det middag och efter det blire nog ut på en promenad så har ni tur så kan ni kanske få någon bild sen att titta på :D

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback