Ingen bra dag!

ÅÅh att jag aldrig lär mig. Har nu ännu en gång skrivit ett ganska långt inlägg men sen så försvinner allt bara. Så tyvärr så kommer jag inte skriva om allt ännu en gång..

Men iaf så vaknade jag av att jag inte mådde så bra imorse men jag pallrade mig upp och gick till skolan. Under lektionerna blev jag sämre och illamåendet och huvudvärken kom snabbt fram. Men jag stannade kvar och stragglade mig igenom det. Lunchen ville jag bara få överstökad för orkade inte sitta i matsalen så skyndade mig tillbaka till rummet för att ta en alvedon och lägga mig i sängen. Så här har jag spenderat min dag. Varje gång jag gått upp ur sängen har illamåendet kommit så därför jag ligger kvar än. Men det börjar bli bättre iaf som tur är.

Haha sen när jag kom in på bloggen och såg min statistik blev jag helt förbluffad, inte trodde jag att det fanns så pass många som troget, alltså varje dag kommer hit och läser min blogg. Själv tycker jag att det är lite konstigt eftersom jag bara skriver om tråkiga saker men aja det är upp till er :)

Nu har iaf halva veckan gått och jag vill bara hem för den har gått så segt tkr jag!
jag saknar kissekatten, chinchillorna, familjen men framför allt D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback