It´s friday i´m in love!

Idag drog jag iväg med mamma och mormor till degerfors och kollade balklänning. Hittade några som jag fastnade för men till slut så fick det bli en lila klänning :D
Efter besöket va jag tvungen att köra hem och vägen mellan karlskoga-hällefors var då inte bra plogat kan jag lova men vi kom hem helskinnade iaf !
Kanske lägger upp en bild på klänningen sen eller så håller jag på den, har inte riktigt bestämt mig än men troligtvis så håller jag den nog hemlig tillsvidare ;)

Om ett tag blire att dra iväg till belinda för en tjejkväll ska bli massa trevligt, blir även att färga håret på na :)
Usch hoppas denna helg går bra segt för på söndag blire att åka tillbaka till skolan och det vill jag verkligen inte menmen kan väl vara bra det med antar jag, i morgon måste jag även göra klart min projektrapport och göra religionsuppgiften och börja plugga till två prov =/


Annars så mår jag jävligt bra, är så jädrans lycklig så det går inte att beskriva i ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback