Mitten på veckan då :)

Denna  vecka har gått fort men det kan ju bero på att jag bara har gått två dagar oxå men ändå.
Jag har vart dålig på att blogga under veckan oxå men har gjort en massa annat så har inte haft tid + att jag inte har kommit på nåe att skriva. Egentligen har jag inget vettigt att skriva nu hlr men ett inlägg blire ändå :)

Dagen har bestått av först sovmorgon till tio och sedan två lektioner till tolv då man slutade för dagen. Då stack jag iväg till Evelina och köpte hemmagjord glass, bra god va kolaglassen iaf kan jag lova!
Jag gick tillbaka till rummet och gav mig fan på att jag skulle plugga så duktig som jag är så gör jag klart och skickar in min projektrapport, jag gör även klart mitt kristendoms arbete och skickar in. Jag börjar att göra lite i Matte E så jag inte ska ligga så värst mkt efter. Så nu kan man väl säga att jag är back on track för nu ligger jag inte efter med några inlämningar och det känns så himla skönt. Har nog inte vart med såhär i skolan på ett bra tag, annars har man alltid legat efter i nått.

Mitt liv är verkligen på topp och allt känns så himla bra just nu!

jag har då bästa familjen, bästa pöjken, bästa vännerna och bästa släkten alltså <3




Saknar hästryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback