Onsdag!

Gick upp vid nio ungefär och begav mig in i duschen, bra gött!
Sedan vid tio började skola, fast gick inte så länge utan slutade dagen vid tolv igen och sen dess har jag legat i min säng och inte gjort ett skit. Men vid halv två där så försvann såklart vårt internet som vanligt och nyss har det kommit tillbaka så under tiden blev det massa prat med michelana och att spela kort med na. Har t.o.m hunnit slänga i en tvätt idag oxå, inte iilla inte :D

Nu är hon på jägarskolan och jag sitter här men funderar faktiskt på att för en gång skull få nått gjort med skolgrejorna nu när jag ändå har internet. Blir ju liksom själv här tills halv åtta då hon kmr tillbaka så aah så fåre bli!!




Saknar min pojk massor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback