Skolstart!

Nu har skolan dragit igång på allvar igen. Har redan ett prov i morgon så egentlligen borde jag plugga till det men istället fastnade jag här som vanligt ;)
Dagen har typ bara bestått utav skolan och sedan drog vi iväg en sväng till ÖoB så det blev lite inhandlat därifrån oxå.

Igår innan jag åkte till skolan va Sandra hem och klippte mejj och det blev väl ja okej har alltid hatat mitt hår så finns nog inte mkt mer att göra xD
Men iaf det blev att klippa topparna, klippa upp det så att det inte ska vara så himla tjock och sedan blev det en snelugg. Tänkte ta en bild och lägga upp på hur det blev, jag testade att ta några men ingen blev bra lr ens någolunda utan jag såg verkligen ut som hej kom och hjälp mig så jag skippar nog den delen.

Tog precis en varm dusch, det kan inte bli bättre men så fort jag satte mig här igen så kom tankarna igång. Så nu kan jag inte sluta tänka på min pöjk hlr, shit asså. Saknar honom redan och det är bara första dagen borta. Ajaa ska vara stark nu och försöka tänka på nått annat som nog inte så säkert kmr att gå men man kan ju alltid försöka ;)

Du betyder väldigt mkt för mejj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback