Tisdag!

Igår låg jag och pugga hela kvällen för att vi skulle göra prov. När vi väl kommer till skolan så blir det inget prov för då är läraren sjuk och han har inte ens gjort provet än. ÅÅh va trött man blir för det kunde dem inte skickat mejl om igår så vi slapp att plugga i onödan...

Dagen var väldigt lätt lr kanske inte jag vet inte för jag hängde inte riktigt med för var i min egen lilla värld. Va så trött så orkade inte bry mejj men det ska väl ha gått bra iaf :)
Nu sitter jag här och ska väl snar börja med att plugga lite matte, det kan verkligen behövas med tanke på provet vi har på torsdag. Ligger ju liiite efter egentligen men det är inget jag orkar bry mig om för tillfället. jag som tänkte att jag för en gång skull skulle ta tag i mig själv nu den sista terminen men efter första dagen så är jag redan skoltrött så man funderar ju vart detta ska ta vägen =/. Men jag börjar lite lugnt nu säger vi och sedan ska det bli fart på mig. Jag ska ha allt färdigt och klart när det ska va inne hädanefter, kmr jag verkligen att hålla det? ja det får vi väl se men hoppas kan man ju alltid.

I morgon har jag sovmorgon och efter det så har jag bara två lektioner innan jag slutar igen. Vissa har det bra på onsdagar iaf (Y)


Kissekatten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback