Torsdag!

Jisses vad dagarna går fort nu för tiden, igår va jag och Cazper upp till Knuthöjden och hälsade på Lotta så vi vart väl där i ungefär två timmar innan vi begav oss hem igen för att ta en liten promenad med B!
Efter promenaden åkte jag hem och fick lite glass innan älsklingen kom och hämtade mig:)

Älsklingen är helt underbar alltså, han är så go för på morgonen innan han drar till jobbet tar han hand om Cazper och håller honom sysselsatt så att jag får sova! Han är bara bäst på alla vis alltså!

I morse ringde mamma och väckte mig vid nio , shiit vad trött jag var menmen jag överlevde väl det var ju bara att ta sig själv i skinnet och kliva upp och ge lillen lite mat. Så nu sitter vi hemma och han sover lite



Mina två hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback