Karlstads universitet..

Har inte haft en enda lektion idag utan vi var till karlstads universitet och kollade på olika utbildningar. Just nu tkr jag två olika utbildningar verkar intressant, dem har ingenting gemensamt utan det är två helt skilda utbildningar.
Jag är inne på Ekonom lr socionomprogrammet. Vet inte hlr vart jag vill plugga det?
Men jag tänker iaf inte flytta utan det ska va pendelavstånd lr en distansutbildning. Men troligtvis blir det att jag söker till Örebros universitet för bussförbindelserna är bättre dit och hem än hit till karlstad.

Men vill även vara hemma ett tag så det skulle vara grymt skönt med en distansutbildning så att jag kan plugga hemifrån men då är frågan har jag den diciplinen på mig själv så att jag klarar av att pusha mig själv till att göra varje uppgift??

Men hur som helst så söker jag nog itne till höstterminen för jag är så pass skoltrött att jag åtminstonde behöver en termin ledigt så blir nog att jag söker till vårterminen så har ju lite tid att bestämma mig för vilken utav utbildningarna det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback