Måndag!

Har haft en väldigt slapp dag idag faktiskt. Slutade vid 13.15 och sen dess har jag gjort lite allt möjligt faktiskt.
Blir så glad för nu har solen börjat att visa sig och det är ju verkligen tecken på vår när t.o.m. våra vägar här på skolan är helt borta från is i princip.
Idag har jag kollat på filmen Impys Wonderland och den var riktigt roligt. Visst det är en teknad men en del grejor kunde man bara inte hålla min till.


Tänkte vara lite duktig idag eftersom jag ändå är ledig så pass länge så nu har jag suttit och korrigerat min projektrapport, är nästan klar har bara resultatet som ska ha en liten text också. Ska bli så skönt att ha den ur vägen sen. Funderar även på om jag ska göra lite i matte E oxå för på onsdag drar vi till SLU i skara och kollar på universitetet så då missar jag hela dagen och då får man så mycket att göra då så man får ju passa på när man ändå har en massa tid över. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback