Måndag!

Nu är det måndag igen och här satt vi och deppa, vi tyckte allting verka meningslöst :)

Haha nejjdå, dagen har väl bestått av mest matte men lite annat oxå. Efter middagen gick vi till fritidskontoret och bakade negerbollar.
Snart måste jag verkligen plugga oxå, har prov i morgon och vet inte riktigt hur det kmr att gå menmen bara att läsa lite till kanske? ;)

Sen måste jag bara säga att jag mår asbraa igen!
Har fått tillbaka kontakten med min bästa vän och det känns verkligen gör bra. Allt som har hänt var dumt och jag hoppas att det aldrig sker igen lr rättare sagt det SKA aldrig ske igen för jag klarar mig inte utan dejj, du betyder så himla mkt. Det har alltid varit Billa & Bulla lix. Med andra ord det känns jättebra just nu!! <3


Kommentarer
Postat av: belinda

jag älskar dig så in i helvete !! <3

2011-03-24 @ 09:25:23
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback