Måndag!

Usch och fy hade ingen sovmorgon idag. Vilket jag inte kmr att ha någon dag i veckan för dem mupparna har ändrat schema.. Visserligen slutar jag tidigare men en sovmorgon sitter ju lix aldrig fel.
Idag fick jag tillbaka min projektrapport så då fick jag se vilka kommentarer som gjorts och vad som ska ändras så att jag kan få ett MVG på den. Just nu innan justrering hade jag ett starkt VG, så självklart ska man justrera lite så man kan komma upp lite i betyg. Hon tyckte iaf att rapporten var jättebra det var bara vissa saker jag glömt att nämna i sammanfattningen som jag ska ordna till. Sedan detta med språket jag använder när jag skriver.. *OOOPPS* jag skriver som jag pratar och det ska man ju inte riktigt utan man ska använde ett mer sofistiserat språk. menmen annars var den toppen bra så :)

Nu är det bara att göra det sista inför projektmässan som vi har imrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback