Onsdag

Mitten av veckan gjord så nu återstår det bara två dagar till..
Skoldagen var kort och bra och sen drog jag in med michan till vårdcentralen i Vålberg. Vi lånade även Ericas bil så den kom allt tillbaka hel och bra, vi va även in till konsum och handlade lite chips :)

Efter det har jag inte gjort så värst mkt, har faktiskt tvättat iaf och sen har jag sett slutet på en film som jag påbörjade igår, kollade även på bb avsnittet ifrån igår ;)

Just nu sitter jag här och inte gör ett dret medans michan pratar i telen med sin pöjk och Sara sitter och pluggar matte på vårt rum :P  Fråg mig inte vrf hon sitter här men antingen vill hon inte sitta själv lr så är det för att hon ska kunna fråga oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback