Studentmössa!!

Idag kom våra efterlängtade student mössor och inget var fel på den :D
Fick även det ingraverade champagneglaset och pennan idag så nu är man extremt glad för det betyder att allt närmar sig med stormsteg. Det är ju faktiskt bara 10 veckor kvar i skolan nu...
Det betyder ju balen och studenten och jag har allt fixat inför det så om jag får tid lite senare kanske jag kan ta en bild på kläderna och så som jag tänkt att ha här men på mig får ni inte se förnst efter studenten för er som inte kmr då :)

Nu måste jag plugga matte E för jag har prov i morgon vilket inte gillas så värst mkt =/
Sen måste jag göra en miljöberikning till ett litet djur+ett stordjur så jag har lite att göra idag med andra ord :(

Det är bara tisdag och jag saknar min D nå otroligt mkt och till helgen hinner vi inte ses så mkt för jag har ju högskoleprovet och han ska gå på kurs, menmen det är sånt man får ta ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback