Torsdag!

Dagen har bestått av tre matte lektioner och sedan hade vi arbetsmiljö och säkerhet. På den lektionen fick vi lära oss hur vi skulle lyfta saker. Men klant som jag är så tror jag att jag sträckte min axel när jag gjorde som han sa så enligt mig så vare inge bra sätt att lyfta på menmen så man måste göra för att få godkänt i kursen.

Hmm vad ska man hitta på idag då, det vet jag faktiskt inte för jag har redan plockat undan på mitt bord och så så nu har jag bara att packa kvar och det är inte så svårt för jag har aldrig med mig så himla mkt hem. Funderar på om jag ska plugga något idag elr om jag helt enkelt ska strunta i det och kolla på en film ist :)



Är på så pass bra humör så dessa bilder bjur jag på ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback