Torsdag!

Nu är det redan torsdag och jag kan inte fata vart veckan har tatt vägen.
Idag drog älsk till jobbet tidigt men jag låg allt kvar och götta mig i några timmar till ja för inte gick jag upp förnst tio iaf. Så vaknade och gick till affärn och handlade en massa frukt och veckorevyn. Fortsatte hemmåt för att beställa balskorna + lite mer kläder. Sen har jag faktiskt läst ut min bok +sett filmen nu så nu är jag helt redo för redovisningen på måndag.

Till filmen gjorde jag en fruktsallad som blev fruktansvärd god!
fast nu finns det väl inge mer kan jag tänka mig för lät det va framme så nu har väl alla här hemma vart i bunken.

ska nog börja med min powerpoint till projektmässan som vi har på tisdag, måste ju ha någon form av redovisning iaf så det får bli en powerpoint så att jag slipper prata så himla mkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback