trött!

Ligger i sängen med snoop i fotändan. Är så himla trött så nu blire allt snart sänga så man kan krypa ned och götta sig.
Sover hemma inatt för jag tyckte älsk skulle få sova lite extra inatt. Känns bara lite konstigt att sova själv nu förtiden men man överlever ju här har jag ju hunden iaf men usch när skolan börjar igen då blir det ju att jag sover HELT själv. Inte kul alls!


Förut kunde jag inte fatta hur mkt man kunde älska någon, kan fortfarande inte fatta det men sen jag blev tsm med D så har mina känslor blivit starkare och starkare för varje dag, det är ju helt otroligt. Går ju inte ens att förklara med ord vad man känner. Han har verkligen det lilla extra som inte många har. Det finns ingenting med honom som jag inte gillar han är helt perfekt i mina ögon!
Älskar honom så himla mkt <3



Nu tar jag natten men ni får hare bäst!

pysspyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback