Halva veckan klar!!

Nu är det bara tvåå dagar tills jag får träffa min älskling igen!!!! :D
Och på lördag ska vi åka och kolla på min söta lilla valp som blir hela 3 veckor idag :)
Så helgen kan inte bli mer än underbar!

Idag slutade jag redan 10:50 så då gick vi på koutsläpp och med det menas att korna får gå ut för första gången i år och det är skit roligt att se för de springer verkligen ut ur ladugården!
Efter lunchen drog jag in till biltema och handlade lite åt pappa och sedan gick jag till arken zoo för att handla lite till chinchillorna, tänkte handla någon sak till valpen oxå men ångrade mig för har redan köpt typ allt så ska vänta till ullared för där kan man köpa massor av saker till ett billigare pris och ska ju dit i sommar så det är ju inga problem :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback