Helgjouren avklarad!

Jisses va skönt det är nu när helgjouren är över, är helt slut efter helgen för det har vart så mycket folk och något att göra nästan hela tiden så nu har jag skit ont ii föttera kan jag lova. Fast det beror nog på att jag inte är van att gå i stålhätteskor hela dagarna.

I fredagsnatt/lördagsmorron så föddes det fyra lamm och två killingar på mariebergsskogen och dem var verkligen jättesöta så dem fick vi ta hand om och väga åh så.
Efter det så stack jag och Erica iväg och kollade på to fast to furious 5 och den var verkligen skit bra så den kan jag verkligen rekommendera (Y)



I dag så rullade allt på som vanligt i parken fast det var så himla mkt folk så det var svårt att komma fram och göra det man skulle. Fast det gick ju till slut så allt blev klart :)
Slutade vid fem och då packade vi in oss i bilen och åkte och köpte mat på burger king. Vi kände oss förtjänta av en hamburgare efter våran helg!

Direkt jag kom tillbaka hit till skolan så tog jag mig en dusch och la mig sedan genast i sängen. I morgon har jag sovmorgon som tur är så att man hinner vila ut innan det är en vecka te i skolan! ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback