Måndag!

Igår va jag så slut att jag somnade till en film och när klockan ringde så glömde jag göra det jag skulle men det ordna sig ändå nu på morgonen kom jag ju på det som tur va ;)
Men jag har verkligen aldrig vart så trött att jag somnar vid nio tiden, menmen en bra fast väldigt jobbigt slut på den =/

Idag slutade vi vid 13:15 så sen dess har jag bara börjat plugga lite påå djursjukvården eftersom vi har slutprovet nu på fredag.

Nu äre bara att tagga skogen i morgon då, inte så värst kul dock att sova där och gå upp vid tre-fyra mitt i natten bara för att kolla på ett tjäderspel, undra jag om det blir något sova överhuvudtaget om jag känner min klass rätt !

Nejj nu lär jag fortsätta att plugga så att jag kmr någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback