Onsdag!

Efter tältningen i skogen i natt så är jag bra trött i hela kroppen, la mig ganska tidigt men trots det var det för kallt för att sova såklart. Åh sen skulle vi gå upp vid tre oxå så det va ju inte så nice.
Men iaf jag och michaela begav oss ut i skogen vid tre inatt och båda två är mörkrädda så vi går in en bra bit i skogen och med jämna mellanrum tycker vi att vi ser "djur" som egentligen bara är svarta fläckar så efter många rädselögonblick så vänder vi om för vi känner att vi inte vågar längre så då möter vi på Erica och Sara och följer med dem ännu en längre bit in i skogen. Men när dem tänkt att gå ännu längre så sätter vi oss på en sten och väntar på att det ska ljusna ute så vi kan bege oss tillbaka till tältet.

Väl tillbaka till skolan gick jag och la mig på engång för var så himla trött. Sen blev det lunch och efter deet lyckades jag oxå ett somna ett tag, det var inte meningen men väldigt skönt vare iaf!

Nog om mejj nu ska jag bara slappa och kanske plugga lite om jag orker men vi höres!
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback