Snart heelg! :)




Just för tillfället ligger jag under mitt täcke i sängen för jag fryser så innibomben, börjar inte matte E förnst om en timme typ, så hinner tare lugnt ett tag till.
Men har bara det sen så slutar jag vilket känns bra skönt men då blire att pugga till djursjukvården ist hela kvällen för har ju som sagt slutprovet i morgon.
Snart äre helg vilket känns helt underbart på ett vis, nackdelen är väl bara att jag inte får komma hem till min älsking utan att jag ska jobba hela helgen. Hmm undra vad man ska gö på kvällarna då, ja det blir väl att plugga på lite olika saker.. Slutet närmar sig vilket medför en massa inlämningar och prov så på det viset kan det ju vara bra att ha helgjour för då får man verkligen något gjort men annars känns det allt bra onödigt!

nej nu ska jag tillbaka till verkligheten och göra något innan lektionen så nog för mig, hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback