Stressen gör sig påmind!

Jag har nu suttit och räknat ut att jag har 8 hela skoldagar vid skolbänken kvar innan studenten, visst har 2 allmogedagar då vi är ute och håller på och pia och pelle men sedan har vi en veckas ledighet innan studenten. Men varav dessa 8 dagar så har jag 6 prov som ska göras. Så stressen står och knackar på för vet inte hur jag ska hinna plugga till dessa med tanke på att jag inte ORKAR plugga hela dagarna riktigt.
Visst det ska bli så jädrans skönt att sluta och allt men måste man trycka ihop alla prov till sluten vi vill väl känna lite lugn oxå innan "Vuxen livet"

Aja det är ju bara att ta tag i sig själv och kämpa det bästa man kan, in till det sistaa ska verkligen försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback