Lördag!

Idag är en riktig pysseldag för Daniel är till morsin och fixar lite lister och sånt medans jag pysslar på här hemma, som att byta gardiner, tvätta, elda, dammsuga, damma och ja göra lite allt möjligt som behövs.
Senare när älski är klar så ska vi dra till min mamma och pappa för att fixa in den nya diskmaskinen + att vi är bjudna på mat. YES jag slipper laga mat idag alltså :D

Just nu sitter jag i soffan och tittar lite repris ifrån idol för att sedan ta mig en promenad ner till samhället med vovven och titta lite på vad julmarknaden har att erbjuda!

jag vet att jag inte skriver om något intressant men om det är något spec ni vill veta eller vad jag ska skriva om? så skriiiv så jag får veta.! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback