Måndag!

Ursäkta att jag inte skrivit något  helgen med jag har faktiskt haft fullt upp. I lördags drog jag, älskling, emilia, johanna och Klas in till kopparberg på marknaden och kollade lite sedan hem och då var jag ju så klart tvungen att bada lillkillen för han hade rullat sig i något riktigt äckligt.
På söndag drog jag och emilia in till kvinnersta för att träffa cazpers uppfödare med mamma och syster + att vi kollade lite på agilitytävlingen :)

Idag vart det en promenix med Belinda sedan iväg och kolla på hennes lägenhet och en massa prat. Nu har jag ju nyss kommit hem. Men senare ikväll blire iväg igen för då är det äntligen valpkurs igen. Är så tråkigt att kurserna bara är en gång i veckan för det dröjer så innan nästa gång.


Min Älskling är det bästa som finns och jag skulle inte byta ut honom för allt i världen! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback