BM Besök!

va idag till bm på besök och hon vart lite orolig först för min ständiga huvudvärk och mitt illamående men efter vi tagit alla tester så va det normalt. Blodtrycket låg lite högrw än vad jag brukar bara så egentligen är det ju två veckor till nästa besök men hon ville jag skulle komma redan nästa vecka igen för att kolla så allt ser okej ut så jag inte får havandeskapsförgiftning. Men blir min huvudvärk något värre inom de närmsta dagarna skulle jag komma ner på engång och ta om proverna.


Men nog om det, sf-måttet ligger nu på 32 cm så det har alltså växt 1 cm på två veckor. Förra gången låg vi ungefär på normalkurvan men nu så har vi sjunkit ner igen till där vi va i början så lite under normalen iaf men han följer ju sin kurva. :-)

lill killen ligger även med huvudet neråt men han hade inte fixerat sig ännu för huvudet var ruckbart så bara hoppas han ligger kvar så och inte får för sig att vända på sig sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback