Jobbigt!

Nu har jag kommit in i en period då mkt är väldigt jobbigt!!
Natten som va var jag upp 3 HELA gånger för att kissa, brukar bara behöva gå upp 1 gång/natt men inatt så va jag pissnödig varenda gång jag vaknade men gick inte varje gång men.. Nätterna sover man inte så hima bra på hlr med tanke på att man vaknar varenda timme och tittar på klockan, kmr ju inte känna mig utvilad när förlossningen drar igång iaf!
 
Idag när jag var ute med vovven så tänkte jag att " FYF****N vad jobbigt det har blivit att promenera, fattar inte"
Bara att dammsuga suger musten ur en, har aldrig kännt såhär innan men det blir bara värre och värre ju längre jag går nu. Menmen förhoppningsvis är det inte mkt mer är 24 dagar kvar nu! =)
 
Har fortfarande min ständiga huvudvärk som inte vill ge med sig men ska till BM på Måndag igen och kolla läget så att det inte är havandeskapsförgiftning pågång eftersom jag har ett hemsk illamående på det oxå.. Har även börjat känna av en svidande/ond känsla i övre delen av magen vilket inte är det skönaste kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback