Dag 2 - Min första kärlek!

Det måste ju vara Daniel som jag är tsm med just nu. Har inte haft någon riktig kärlek innan honom eftersom jag verkligen inte har hittat någon som jag gillar för alla är ju nästan idioter så svårt att hitta den rätta, men tillslut fann jag honom och jag är så himla glad att jag väntade med kärlek istället för att bara hoppa in i nått skit förhållande som ändå inte skulle hålla.

Min första kärlek som jag hoppas ska hålla för alltid!! Alltid är ett stort ord men jag hoppas verkligen.
Jag älskar honom med hela mitt hjärta han är så perfekt för mig!


1 år 1 månad tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Belinda

det kanske inte håller föralltid, men det kommer hålla länge, hur länge?! JÄVLIGT LÄNGE!!! jag vet och jag hoppas att det kommer hålla för er, Att se dig så lycklig gör mig lycklig snuttan<3 du är mitt liv, min bästavän, mina andetag. Vad skulle jag göra utan dig?!?!?!!?! Jag älskar dig! och jag ställer alltid upp, vad de än gäller!!!! mig kan du ringa mitt i natten om det är så, för dig skulle jag göra vadsomhelst för! och det lovar jag! glöm aldrig de <3

2012-01-11 @ 10:21:17
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback